Selasa, Disember 31, 2013

KEPADA FOLLOWER BLOG SAYA

MENJELANG tahun baru 2014 ini saya dalam proses mengemaskini senarai blog yang aktif dan punya pautan dengan blog saya TANAH - AIR - API - ANGIN.  Sehubungan itu, mohon bantuan para blogger yang mendaftar sebagai follower di blog saya memaklumkan alamat atau url blog mereka untuk saya senaraikan di ruang blog tamu saya. Maklumat tersebut saya mohon dimailkan ke email saya marslino@yahoo.com dalam kadar yang segera. Dengan pengemaskinian ini juga, saya bercadang untuk menyalurkan apa-apa maklumat mengenai dunia penulisan kepada anda yang sudi bergabung di blog saya secara peribadi.

Mohon bantuan kalian para follower.

Disember 30, 2013

1 ulasan:

Masshah berkata...

Assalamualaikum Tuan, saya follow blog Tuan, salam ukhwah.

Ini alamat blog saya:

masshah-sajak.blogspot.com/