Khamis, Ogos 20, 2015

STATUS MENJELANG SUBUH NOMOR SEKIAN


Status # i
maaf kawan.. aku kena ambil tindakan drastik ini.... kpd yg bertanya di bawah adalah kenyataanku... harap dengan kau aku dapat terus berkawan. pening terlalu banyak baca status politik tu. Kepada yang bertanya.... inilah kenyataanku
Ogos 20, 2015

Status #iii
terjaga pagi ini, menantikan subuh yang akan menjelang, aku terfikirkan. berapa ribu pun kawan fb yang kupunyai, akhirnya bila kumati, semua tak kubawa bersama ke alam kubur, atau akan menyelamatkan aku daripada seksa kubur. kerana itu, aku sedang menimbang-nimbang untuk kian mengecilkan fren fb. atau mungkin biarlah hanya aku sendiri di sini. berbicara dengan angin. aku sedang menimbang-nimbangnya. atau lebih baik kawan-kawan sendiri yang memutuskan dan melupuskan aku dari talian ini.
Ogos 20, 2015

Status #iii
cukup-cukuplah. saya memutuskan untuk tak ingin membaca lagi apa-apa status politik, sama ada yang ditulis anda atau apa yang ditagkan ke anda. jika ada, saya memtuskan untuk tidak lagi berfren dengan anda di sini. maafkan saya. saya ingin bersunyi secara penuh.
Ogos 20, 2015

Tiada ulasan: