Rabu, April 29, 2009

BAJU-T FRAGMEN TOLONG






TENGAH HARI Isnin 27 April kelmarin saya menerima kiriman bungkusan dari sebuah kumpulan atau mungkin syarikat yang menamakan dirinya UNGU PRODUCTION. Kumpulan ini beralamat di Kolej Tun Dr. Ismail, Univrsiti Putera Malaysia, Serdang.

Tertanya-tanya saya sendiri apa kandungan bungkusan di tangan. Ketika dibuka, ternyata ianya berupa kiriman sehelai baju-t.

Membaca apa yang tertera di bahagian depan dan belakang baju-t ini, baru saya teringat beberapa bulan lalu, pada Sabtu 24 Januari 2009, sekumpulan pelajar dari Universiti Putra Malaysia, yang bergabung di dalam seubuah kumpulan yang mereka namakan sebagai Ungu Production telah datang berkunjung.

Tujuan kedatangan mereka ialah mahu berdiskusi secara sepintas lalu mengenai naskhah teaterku FRAGMEN TOLONG. Menurut Yasmin salah seorang anggota kumpulan ini, yang menghubungiku sebelumnya, ini sebagai salah satu persiapan kumpulan mereka untuk menyertai festival teater di peringkat universiti.

Jadi kiriman berupa baju-t ini adalah sebagai tanda mata ingatan penyertaan dari kumpulan mereka dan saya harap akan mendapat maklumat lanjut mengenainya nanti.

Ketika dihubungi, MIMI HASILA, salah seorang anggota UNGU PRODUCTION menyatakan harga bagi sehelai baju-t itu adalah RM 20.00 dan yang berminat untuk mendapatkan baju-t itu boleh menghubungi beliau di talian 013 – 6368713 dan email mimi_abdhalim@yahoo.com.
April 29, 2009

2 ulasan:

guru besar haneem kaydeen berkata...

Wah hebat! Tahniah. Boleh order baju-t saiz M satu?

MARSLI N.O berkata...

Sdr Haneem: Nanti saya emailkan alamat pembuat/pencetak baju-t itu.