Ahad, Disember 06, 2009

MOHON BANTUAN

SAYA tertinggal folder/ planner/ pengurus peralatan yang boleh dilipat sebesar planner ukuran standar berwarna hitam ketika mengemaskan beg seusai baca puisi di Rumah Pena pada malam 4 Disember 2009 lalu. Saya telah ke Rumah Pena tadi pagi dengan bas jam 1.00 pagi dan ketika tiba di sana kurang lebih jam 5.00 pagi, tempat di mana saya tertinggal bekas peralatan tersebut telah digantikan dengan sekaki payung.

Saya MOHON BANTUAN sesiapa yang telah berbaik hati tolong menyimpan bekas berwarna hitam milik saya tersebut, yang di dalamnya antara lain berisikan pen drive dan earphone telefon, saya mohon tolong kembalikan kepada saya.

Saya MOHON sangat-sangat. Saya kini sedang bingung. Di dalam pen drive itu seluruh hasil karya dan dokumentasi saya berada di dalamnya. Tanpanya, saya kini sedang mati akal. Masih banyak deraf dan tulisan yang belum disiar dan belum saya muatkan di mana-mana berada di dalam pen drive itu. Sekali lagi, saya merayu dan MOHON BANTUAN, kembalikanlah kepada saya. Saya merayu sangat-sangat.

MARSLI N.O
Kuantan
Disember 6, 2009

Tiada ulasan: