Khamis, Ogos 08, 2013

IDULFITRI 2013 BERSAMAAN 1 SYAWAL 1434 H

SAYA mungkin kadang-kala agak terlalu berlebihan dalam kata-kata atau emosi ketika mengirim dan menulis sesuatu untuk blog saya ini. Namun betapa pun demikian, niat dan tujuan saya adalah jelas, saya hanya ingin berkata dan memberikan pendapatnya mengenai sesuatu isu secara berterus-terang. Hanya itu.

KEPADA pengunjung dan pembaca blog saya ini, yang bernama atau tidak, saya mengucapkan selamat menyambut Syawal ini dengan hati penuh keinsafan serta kembali menyuburkan rasa ukhwah di antara sesama kita.

1 Syawal 1434

2 ulasan:

Tetamu Istimewa berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin.

MARSLI N.O berkata...

Sdr Tetamu Istimewa: Ucapan yang sama juga buat Sdr. Semoga Allah sentiasa mensejahterakan Sdr. Wassalam.
-MARSLI N.O