Rabu, Mei 20, 2009

“POLITIKUS, BADUT & SEBUAH CERMIN” SUDAH TERBIT


KUMPULAN cerpen terbaru saya “POLITIKUS, BADUT & SEBUAH CERMIN” kini sudah terbit. Kumpulan yang memuatkan 12 cerpen dan setebal 111 halaman ini pada mula saya cadangkan judulnya sebagai “Mereka Telah Menjadi Anjing” tetapi kemudiannya telah saya tukarkan kepada judul baru “POLITIKUS, BADUT & SEBUAH CERMIN” .

Walaupun judulnya berubah, namun kandungan dan isinya masih tetap sama seperti apa yang dirancang dan diwarwarkan sebelum ini.

Harga bagi senaskhah kumpulan cerpen ini ialah RM 20.00 (Ringgit malaysia: Dua Puluh Sahaja) termasuk ongkos pos.

Saudara/Saudari, Tuan/Puan yang berminat boleh membuat pesanan dengan memasukkan RM 20.00 (bagi senaskhah) ke dalam akaun MAYBANK atas nama RAMLI SELAMAT nombor akaun 1060 1681 4831. Harap disimpan keratan atau resit kemasukan wang ke akaun untuk dirujuk jika berlaku sebarang kekeliruan nanti

Kemasukkan wang sila dimaklumkan lewat email kepada saya berserta alamat untuk kiriman pos yang dipastikan selamat penerimaannya nanti.

Bagi yang berminat memiliki tetapi belum memesan, sila emailkan kepada pengarang: marslino@yahoo.com dan memasukkan RM 20.00 ke dalam akaun yang tertera.

Teman-teman yang telah memesan kumpulan cerpen ini terlebih awal sebelum ini diucapkan setinggi terima kasih dari pengarang dan penerbit.

Budi Tuan/Puan, Saudara/Saudari tidak kami melupakan.

MARSLI N.O
Media Karya

Mei 20, 2009

1 ulasan:

Hasmora berkata...

Salam sdr Marsli N.O,

Saya punya bawa saja di Melaka nanti ya..

Salam hormat..