Khamis, Ogos 13, 2009

BEBERAPA PENGUMUMAN DAN MAKLUMAN (1)

BOS DI PEJABAT
Duit tuntutan elaun perjalanan kerana menghadiri taklimat di KL tempoh hari telah saya terima. Terima kasih atas sikap prihatin boss mempercepatkan proses bayaran. Bab ini saya memang puji bos memang seorang bos yang baik.

SAHABAT DAN KAWAN-KAWAN
Dari 10 hingga 13 Ogos saya ke hospital bukannya kerana sakit. Tetapi saya sedang diperingatkan Allah agar tidak terlalu suka berlengah-lengah mengingati dan seolah-olah terlalu bersuka dengan dosa.

SINAGANAGA
Duit saguhati menulis ulasan itu aku sudah terima. Terima kasih untuk kau dan kawan-kawan. Walau hanya seratus tetapi bagi aku nilai dan rasanya seperti seribu. Ada bahagian-bahagian yang aku memaki-maki itu memang aku khaskan untuk kau dan kawan-kawan kau sahaja. Untuk orang yang aku tidak suka aku jarang berikan benda yang begitu.

ABDULLAHJONES
Kau memang melampaulah. Ada pulak politikus kau bagi gambar pak badut. Politikus mana pula jadi pak badut. Lagi-lagi kalau politikus Malaysia. Lagilah pula tidak. Jadi aku minta kau tolonglah tukar gambar kulit buku itu. Gambar yang muka badut itu, nampak sangat macam kau kena paksa buat.

KEPADA BUKU
Duduklah diam-diam di rak itu. Aku hendak bersenggama dengan sunyi dan memuntahkan nyanyi. La-la-la aku sendiri. La-La-la aku sendiri. Siapa peduli.

Ogos 13, 2009

2 ulasan:

Water Lily berkata...

Salam

Saya dengan ini mengaku saya cuma kenalan Encik Naga. Jadi jika, encik kutuk saya pun, tiada masalah!

Kadang orang sedang belajar,wajar dikutuk dari dipuji melangit :)

abdullahjones berkata...

bangrambang...