Jumaat, Jun 10, 2011

PENDERHAKA: Novel MARSLI N.O


TANGGAL  9 Jun 2011 secara rasmi PENDERHAKA  berdiri sebagai sebuah buku ke persada sastera Malaysia. Acara peluncurannya berlangsung di Pesta Buku Negeri Terengganu 2011 bertempat di Galeri A, Pusat Dagangan Terengganu di Kuala Terengganu.  

Acara anjuran Perbadanan Perpustakaan Negeri Terengganu ini telah dirasmikan oleh Pengurusi Perbadanan Perpustakaan Awam Terengganu YB Haji Ahmad Razif bin Abd Rahman mewakili Menteri Besar Terengganu.

PENDERHAKA merupakan novel umum/dewasa pertama MARSLI N.O yang diterbitkan oleh Dewan Bahasa dan Pustaka Kuala Lumpur pada tahun 2011. Harga di pasaran novel ini ialah RM 18.00.  Untuk pesanan dan urusan pos tambah RM 2 + 18 = RM 20.00

Para pembaca dan peminat budiman silakan membuat pesanan pembelian ke email marslino@yahoo.com dengan menyatakan jumlah pesanan, nomor telefon pemesan dan alamat pos pemesan.

Untuk pesanan dan pembelian segera, sila masukkan jumlah harga buku yang dipesan ke akaun Maybank atas nama RAMLI SELAMAT dengan nombor akaun 1060 1681 4831 dan maklumkan maklumat pembeli serta alamatnya untuk kiriman pesanan ke email marslino@yahoo.com

Selamat memesan dan menikmati karya MARSLI N.O.

Jun 10, 2011
 

2 ulasan:

sahrunizam abdul talib berkata...

Tahniah dan tahniah. Kerapkali menderhaka itu wira dan taat itu pengecut

MARSLI N.O berkata...

Sdr Sahrunizam: Selamat membaca dan menikmati. Terima kasih.

MARSLI N.O