Khamis, April 25, 2013

MENJEMPUT DAN MENGALUKAN DATANG PEMBACA, SAHABAT DAN KENALAN


SAYA akan hadir bersama teman penyair Ridzuan Harun ke acara  Sofa Putih anjuran Institut Terjemahan dan Buku Malaysia (ITBM) sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013 pada Isnin, 29 April 2013  jam 12.00 tengah hari di aras 3, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).

Saya telah dimaklumkan oleh pihak penganjur bahawa judul atau topik yang akan diperbincangkan sepanjang acara ini ialah Pemuisi: Syok Sendiri atau Interpretasi Diri.
 
Kepada semua pengunjung, pembaca, sahabat dan kenalan, saya mengundang dan menjemput kalian hadir datang  untuk sama memeriahkan acara ini. Semoga di situ kita dapat berinteraksi dan saling bertukar pandangan dengan lebih intim. 

Selain itu juga, potongan harga yang sangat menarik sehingga 40% diberikan kepada pembeli buku hasil tulisan saya dan teman penyair Ridzuan Harun oleh pihak ITBM sepanjang acara berlangsung.

Saya atau kami menunggu kedatangan kalian dan mengucapkan jutaan terima kasih atas kebaikan dan sokongan kalian.

April 25, 2013

Tiada ulasan: